iPad Smart Cover videó

 2011.03.31. 20:55

Csináltam egy videót a kék mágneses Apple tokomról, a Smart Cover-ről (tOKosról). Amit le lehet írni, az szerintem benne van a videóban. Kivéve talán azt, hogy ez a tok bizony koszolódik. Nem vonzza magához a koszt, de azért érdemes rá figyelni, hogy pl. (tapasztalat) olajos kézzel ne nagyon fogjuk meg, mert hamar fekete foltok jelenhetnek meg rajta. Ma videózgattam a tokot, jobbra, balra, bő 15 percet sikerült felvennem. Hála az iMovie-nak, nektek csak egy kis töredékét kell végigszenvednetek:

Véleményeket írhattok ide, vagy ha lusták vagytok regisztrálni, akkor email-en nekem.

Címkék: ipad 2 smart cover

A bejegyzés trackback címe:

https://sulipad.blog.hu/api/trackback/id/tr712789392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hahajdu 2011.04.07. 18:50:18

háhh! kurvajó! :)

hahajdu 2011.04.07. 18:53:26

kétsuer ment.. sebaj.. ipadon vágtad meg amúgy, vagy a mac-es imovie-val?

sulipad 2011.04.07. 19:23:42

@hahajdu: Még nem vettem meg az iMovie-t (ami késik nem múlik) iPad 2mre, ezért a gépre kényszerültem. Ja meg nem is támogatná a kamerát se... Marad a gépes iMovie
süti beállítások módosítása