Tapogatós tapasztalatok

 2011.05.25. 15:44

Egy kis kihagyás után jelentkezem egy darab cikkel. Régebben azért nem írtam mert nem igazán volt miről, aztán meg azért, mert nem tudtam, hogy mit írjak nektek arról, hogy miért nem írtam. Mindegy, most írok.

A suliban a tanárok vegyesen fogadták az iPad-et. De egyértelműen többen vannak, akinek bejön. Előfordult már, hogy körbe kellett vinnem egy GIF-et a szögfüggvények kiterjesztéséről, meg hogy az osztálytársaim az iPad körül állva nézték meg, hogy itthon milyen hüllők őshonosak. Ha valaki ezt elképzeli, rájön, hogy praktikusabb lett volna a kivetítőt használnom. Igen, ezt én is tudom, de 9 rongy egy vacak átalakító? Elég volt nekem 13-ért a tok, nem kell még ennyi pluszköltség. Ja és akkor még maradjon pénzem az alkalmazásokra is, mi... Inkább JB. Csak az még nincs, de nem baj, türelmes vagyok.

Elkalandoztam. Térjünk vissza a tapasztalataimra.

Kémia tanárom mindig megjutalmazza azokat, akik hoznak valamilyen kémiai hírt. Eddig nagy ritkán találtam egyet-egyet a Metropol újságban, ezzel ellentétben most már minden órára viszek egy friss, ropogós hírt, hála az iPad-emnek és a Google-nek. Az utóbbi a jó barátunk, ezt tudjuk. Ha például egy könyvre keresek rá - máris az irodalom órára ugrok - akkor 3 kattintás tapintás múlva már vígan olvasgatom az adott kötelezőt. Nem kell lemennem a könyvtárba. Megspóroltam 40 lépést és 10 perc várakozást, HURRÁ! :D Viccen kívül ha pl. a tanár nem tudja h ki volt XY költőnek az anyja, akkor én rá pár másodpercre én már a foglalkozását is tudom. Ja és használhatom témazárónál is, mert hogy rajta van a kötelező. Persze puskáztam egy kicsit, de sajna kiszúrta, hogy én nem tudnék ilyen jó esszét írni. Igazságtalanság.

A rajztanár még nem engedte meg, hogy erre rajzoljak, viszont mégis hasznát tudom venni. Mindig valami hülyeséget kell rajzolni (még a nevüket sem tudom), és ezekre rákeresek, és jobban+gyorsabban megértem a feladatot. Aztán volt már hogy más is elkérte. Én odaadtam. Ő valami spéci japán motívumot akart, ezért rákeresett, majd lerajzolta. És akkor a bejegyzés végén, a rajz órával (és az iskolával) kapcsolatban jöjjön egy jópofa videó. Ebből amúgy ihletet merítettem az egyik rajz órai munkámhoz:

A bejegyzés trackback címe:

https://sulipad.blog.hu/api/trackback/id/tr552931738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása