Találtam egy jó cikket ITT, amit lefordítok nektek. Meg hozzá is fűzök dolgokat. Arról szól, hogy mennyi mindenre jó az iPad, ha éppen az iskolában van. Sőt, szinte már otthon is érzi magát a sok diák között.

1. Csinálj zenét. Fura lehet ezt pont az iskolával kapcsolatban leírni. Viszont eszembe jutott erről, hogy a hittan tanár egyszer megengedte, hogy iPad-ezzek órán (játszhattam, meg bármit csinálhattam), én hálából megkérdeztem, hogy milyen hangszereket szeret, és hogy majd csinálok neki egy zenét. A válasz a hegedű és a nagybőgő volt.  A GarageBand megér egy külön bejegyzést... Egyébként rá két napra jelentkeztem az eredménnyel:

2. Alakzatok megismerése (hülyeség) 3. Olvasni, majd a saját hangunkat felvenni, és visszajátszani (angolul) 4. Saját Font tervezése (nincs ennél fontosabb -,-) 5. Rajzolni/Festeni 6. Prezentálni (sajnos még nem próbáltam, mert nincs meg a Keynote) 7. Kérdés-felelet program tanároknak dogairatáshoz 8. GoodReader: minden fájlt megeszik, szerver/ftp és VGA-kimenet támogatás 9. Dragon Dictation (a felvett hangot begépeli, ha angol)

10. Super 7 HD Itt néztem egy nagyot, ugyan is ez egy játék. Elvileg matematikai praktikákat lehet általa tanulni. Le is akartam tölteni, de 0,79 dollár. Szóval hagytam, de a lényege annyi, hogy számokat és műveleteket kell úgy összekötni, hogy az eredmény 7 legyen. Aki már játszott vele, annak nagyon bejött, lehet, nem véletlen nyerte el 2010 legjobb alkalmazása díját.

11. Irányítsd az iPad-del az osztályban lévő számítógépet (ha lenne) 12. Jegyzetelésre, hangfelvételre 13. Képek szerkesztésére, a Photogene programmal 14. blogoláshoz (nekem a blog.hu miatt nem megy) 15. Eyewitness: fotós tanácsok vannak benne 16. Használjuk a táblát táblaként az ingyenes Doodle Buddy-val.

17. MindMap: ez egy nagyon jó dolog, a gondolatmenetedet vezetheted le rajta, sokszor jól jön. ITT olvashatsz róla bővebben, és az ingyenes Idea Sketch segítségével az iPad-en is csinálhatsz ilyet.

18. Olvasáshoz: iBooks és Stanza 19. Videók stream-eléséhez segít az Air Videó 20. Képregény-készítés: mert hogy az Ipad ilyet is tud, hála a Strip Designer-nek.

Összefoglalva rengeteg dologra jó az iPad a suliban. Igaz, a fentiek közül párat túlzásnak vélek. Például nincs olyan óra, ahol blogolni lehetne, viszont miután ezt végignéztem, pár alkalmazással gazdagabb lett az iPad-em.

A bejegyzés trackback címe:

https://sulipad.blog.hu/api/trackback/id/tr902932041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása